Mijn eerste reis - Reisverslagen van Charles TPK Vanderstraeten - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Charles TPK Vanderstraeten - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Kuala Lumpur...KL.
De twin towers..des tad waar we de komende 4maanden minstens zullen vertoeven...
aan de hand van deze website wil ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van wat er hier zoal gebeurt...
fotos kan je vooral op facebook vinden.
hier komt slechts een selectie.
groeten
Charles

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

happy newyear!!!road to myanmar...

24 December 2007

Bali,prettig kerstfeest!!!!

10 December 2007

december

28 November 2007

november

07 November 2007

vietnam:hanoi,halong bay en trouw in quan lin
Charles

Kuala Lumpur...KL. De twin towers..des tad waar we de komende 4maanden minstens zullen vertoeven... aan de hand van deze website wil ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van wat er hier zoal gebeurt... fotos kan je vooral op facebook vinden. hier komt slechts een selectie. groeten Charles

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11408

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 29 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: